„Taxi. Sprawdź, zanim wsiądziesz”, czyli jak rozpoznać licencjonowaną taksówkę? Komu potrzebna jest kampania?

Już dziś rusza kampania informacyjna „Taxi. Sprawdź, zanim wsiądziesz”. Dzięki spotom reklamowym, ulotkom oraz plakatom mieszkańcy i turyści dowiedzą się, jak rozpoznać licencjonowaną warszawską taksówkę. Komu jest to potrzebne najbardziej?

Urząd m.st. Warszawy w dniach od 16 do 22 kwietnia przeprowadzi specjalną kampanię, która według niego powinna wpłynąć na bezpieczeństwo oraz komfort pasażerów. W przestrzeni miejskiej znajdą się informacje dotyczące m.in. oznakowania „właściwych” taksówek oraz, zgodnie z zapowiedziami organizatorów, te „na temat zasad świadczenia usług przez licencjonowanych warszawskich taksówkarzy”. Akcja ma również wskazać, „jak postąpić w przypadku skorzystania z usługi wykonanej przez nieuczciwego przewoźnika”.     

Miasto zasłania się interesem pasażerów, a my zastanawiamy się, kto najbardziej skorzysta na kampanii propagującej jazdę licencjonowaną taksówką, bo nadal więcej słyszymy o przypadkach konkurencyjnych cen u przewoźników niż o ich zawyżaniu w stosunku do taksówek.

Dziwi nas, że pomimo wejścia w życie ustawy w 2012 roku, dopuszczającej przewóz osób przez kierowców spoza korporacji taksówkarskiej, miasto inwestuje w działania mające za zadanie podważenie przepisu o zmianie w transporcie drogowym.

Co o tym myślicie? Zapraszamy do dyskusji.

JK

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *